piątek, 6 grudnia 2013

Zimno! Abbey Bominable - Monster High

Nie mam za bardzo czasu na nic, bo muszę wszystko ogarnąć po tym tygodniowym pobycie z Synusiem w szpitalu - jak wróciłam to miałam 4 pralki do wstawienia i jeszcze cały kosz i tak został niewyprany... więc sobie wyobraźcie jaką tu miałam manianę po tygodniu pobytu w moim domu tylko facetów - 4...
Jeszcze na pewno wrzucę w kolejnym poście jaką nagrodę wygrała w candy Pariflora, bo już pewnie wtedy przesyłka będzie u niej (moja droga - wysłałam ją wczoraj, także pewnie w poniedziałek-wtorek będzie u Ciebie :)
A teraz tytułowa bohaterka - Abbey:
 
 





 I trochę zabawy z PhotoScapem :D






 A w sprawie remontu - piec już podłączony do nowego komina, tylko podłogówka jeszcze nie działa, bo jakieś zawory ciekły - za tydzień ma jeszcze Wujek przyjechać i naprawić. Płytki już w łazience prawie położone - jeszcze pod oknem tylko został - i zafugowane. Wanna i kibelek też są, ż tym że wanna jeszcze nieczynna ;) No i w salonokuchni też już są płytki położone i zafugowane, ino na ścianie nie ma bo się kasa kończy, a musielibyśmy wydać na nie jeszcze 2 tys. No i szambo nowe też już jest, także już prawie koniec :D Jeszcze sufity powieszą chłopaki za tydzień i będzie można malować :D Wreszcie jest bliżej do końca jak dalej :D

5 komentarzy:

  1. Świetna sesja no i sama Abbey jako modelka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia i spostrzeżenia, co do zimy...(zwłaszcza te o mamutach, ha ha)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śniegu prawie po kolana i z przyjemnością patrzę na zieloną trawę, którą widać w tle.
    Dużo w domu macie już zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teksty świetnie dopasowane do Abbey xD
    Cieszę się, że już remont CI się kończy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas tylko megawiało, a śnieg dopiero wczoraj w nocy spadł, ale część stopniała.. my z Synusiem czekamy z niecierpliwością na śnieg i budowanie bałwana i zamku ze śniegu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...