niedziela, 22 grudnia 2013

Wesołych Świąt :)

Nie miałam czasu na robienie świątecznych scenek z lalkami, bo chciałam skończyć część domu którą remontujemy na Nowy Rok. Sufity już pomalowałam, ale jeszcze ściany zostały... A jutro już jedziemy do moich Rodziców na Święta, także nadal nie mam czasu na lalkowanie - jutro jeszcze piekę ciasto i pierniczki i jedziemy :) Niestety Mężuś nie ma wolnego piątku, więc 26 będzie wracał z psem do domu :) no bo Kajtek jedzie z nami :) a my z Synusiem zostaniemy i wrócimy pociągiem (no bo przecież nie będzie Mężuś po nas jechał 220 km znów) - chcę wrócić w sobotę, żeby w niedzielę jeszcze ściany pomalować raz i w niedzielę drugi raz, no i zrobić w niedzielę zakupy, bo w poniedziałek muszę wszystko przyszykować na Sylwestra - przyjedzie do nas Siostra Mężusia z rodziną - na Sylwka i Synusia mojego urodziny :) Także pamiętajcie - w Sylwestra te wszystkie fajerwerki to są na cześć mojego Synka :D Kończy w tym roku 3 lata :)
No - także teraz nie będzie mnie przez jakiś dobry tydzień - być może będę miała czas skrobnąć dopiero w Nowym Roku, wobec czego życzę Wam wszystkiego najlepszego - żeby Święta były pełne radości i miłości, a Nowy Rok lepszy od poprzedniego i szczęśliwy i kolorowy :)
WESOŁYCH śWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2014 ROKU!

8 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt:) I szczęśliwego roku oraz lat kolejnych w nowym domku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i wesołych świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt dla Ciebie i całej Twojej rodzinki! Wypocznij sobie, poleniuchuj, jedź same smakowitości ;) Nabierz pozytywnej energii! i wracaj do blogowania ;) Kupiłabym jakiegoś "fajerwerka" i wystrzeliła na cześć Twojego Synusia, ale to się może źle dla mnie skończyć :) :) Więc nie podejmę tego ryzyka! Za to życzę mu 100 latek :) A w samym nowym roku życzę Ci fenomenalnych łupów w postaci przystojniaków Lalkowych!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za wszystkie życzenia :) to jest takie miłe... :) a ja się zabieram od jutra za malowanie ścian, żeby zdążyć przed urodzinami mojego Synusia, które wyprawiamy za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...