niedziela, 16 lutego 2014

Mini meet lalkowy w Ostrowie Wielkopolskim :)

Mój pierwszy i Pariflory też :)
I było bardzo fajnie :) Nie spodziewałam się, że zobaczę na żywo aż tyle monsterek :D Ja wzięłam kilka moich pereełk (j-doll, get real girl i juku couture oraz rozpustne obitsu xD, bo tak sobie myślałam, że fajnie będzie pokazać coś innego - i strasznie się cieszę, bo Pariflora miała niezłą zabawę przymierzając im ubranka :D A najbardziej zadowolony z naszego spotkania to chyba jest Jackson Jekyll :D (zdjęcia od Pariflory :)




I chyba jednak to j-doll zawładnęła jego sercem :)
Pariflorze chyba j-doll też się spodobała, no i oczywiście moja cycolina :D a mnie najbardziej urzekła pulipanna Amelka:


I kilka moich zdjęć - wszystkie prześwietlone, bo nie wzięłam lustrzanki, tylko mojego staruszka i nie dał rady :) Więcej zdjęć na blogu u Pariflory :)





4 komentarze:

  1. Hello from Spain: beautiful photos. Great guy. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Wam, że możecie się spotykać i obejrzeć z bliska wszystkie lalki! Może kiedyś wezmę udział w takim spotkaniu! Niestety Ostrów za daleko...Czy ludzie się Wam przyglądają? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikt się nie wgapiał, było bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszyscy co przechodzili to się patrzyli, ale nikt do nas nie podszedł, ani nic nie powiedział - tylko jak mama z dziećmi przyszła to dzieciaki powiedziały "jaaaaa! ile lalek!!!" :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...