piątek, 3 lipca 2015

Moja metryczka wymiankowa

Fajny pomysł miała Ewa - hubka38 - link - na zorganizowanie miejsca, w którym będą zebrane tylko informacje na temat naszych preferencji jeśli chodzi o wymianki. A że często się wymieniam to też dołączam parę słów o sobie :)
1. Nick/imię
Jestem Akrimeks, na imię mam Mirka :)
2.Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
 Najchętniej przygarnęłabym przedmioty w technikach, których sama nie potrafię, a także przedmioty tzw. "pożyteczne" - użytkowe, bo lubię też praktyczne prezenty.
Podziwiam przede wszystkim frywolitkę, technikę pergaminową i papierową wiklinę - marzę o wiklinowym statku, rowerku, samochodzie, wiatraku i latarni morskiej :D Bardzo podoba mi się także beading i sutasz.
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
 W swoich pracach wykorzystuję bardzo różne techniki - scrapbooking, quilling, iris folding, haft krzyżykowy, matematyczny, szycie, szydełko, decoupage, robię też biżuterię - głównie kolczyki i inne rękodzieło np. wianki. Najlepiej wychodzi mi moim zdaniem haft matematyczny, krzyżykowy, szydełko i scrapbooking :)
4. Trzy ulubione kolory to…..
Trzy ulubione kolory to fioletowy, niebieski i zielony, ale wszystko zależy co to ma być i do czego :) Także lubię prawie wszystkie kolory, z wyjątkiem...
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
 ....z wyjątkiem różowego - nie bardzo za nim przepadam, chociaż czasem zdarzają mi się prace w tym kolorze i czasem w czyichś pracach też mi się coś spodoba, ale raczej rzadko :)
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
 Przydasie bardzo lubię dostawać, ale mam już tego wszystkiego za dużo, dlatego jedynie co mi zawsze brakuje to scrapki, bo nie mam wykrojnika tylko same dziurkacze ozdobne.
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Raczej biżuterię noszę okazjonalnie, ale jak już to cały komplet - kolczyki, naszyjnik lub wisiorek i bransoletki. najbardziej chciałabym dostać tworki w technice sutaszu i beadingu, bo tego sobie sama nie zrobię, bo nie umiem...
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
 Motyw morski mam w łazience i bardzo go lubię, a poza tym to praktycznie każdy kwiatowy motyw lubię, a także folk, no i kocham tygrysy :) Jeśli chodzi o pozostałe pomieszczenia w domu to w kuchni króluje żółty, w salonie beżowo-brązowy, w sypialni fiolet, a u chłopaków w pokoju zielony :)
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Piję i kawę dobrą, i rozpuszczalną i herbatki też - także smakowe. A jak nie ja to spija mi mój Mężuś :D
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
 Słodyczy to mi nie wolno, bo jestem na diecie. Ale najbardziej to lubię zwykłą mleczną czekoladę.
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
 Książki traktuję jak bóstwa - z nabożeństwem :D Więc jak najbardziej mogłyby być w paczce wymiankowej. Lubię poradniki dotyczące rękodzieła albo ogrodu czy urządzania wnętrz, a czytam najchętniej fantastykę.
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
 Kosmetyków nie potrzebuję, bo używam tylko podstawowych - typu mydło, szampon czy dezodorant :D A pozostałe kremy czy inne cuda mam sprawdzone swoje i ich używam.
13. Chciałam jeszcze dodać...
 że zawsze jestem chętna na wymiankę, bo to uwielbiam :)
14. Urodziny mam... imieniny...
Urodziny 24 listopada, a imieniny 26 lipca :)

5 komentarzy:

  1. O fajnie że dołaczyłaś do wielkiej bazy jaka tworzy Ewa. I super było poczytac co nieco o Tobie i Twoich upodobaniach, W wielu się zgadzamy :-)
    Miłego weekendu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł z tymi metryczkami, szkoda że dopiero teraz przeczytałam. Takie informacje były by bardzo przydatne jak przygotowywałam paczuszkę dla Ciebie. A tak pozostaje mieć nadzieję że jednak mimo wszystko przypadnie Ci do gustu. Niebawem powinna dojść - dzisiaj wysłana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta metryczka i na pewno będzie przydatna przy wymiankach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na te metryczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie! Znowu mamy tak samo :* Kochana Ty chyba naprawdę jesteś moją Siostrą :* Kosmetyki! No ja to się zawsze śmieję z Moimci, że pod względem kosmetyków to jestem tania w utrzymaniu :P Nawet tusz do rzęs to kupuję raz w roku na Dzień Kobiet! I zawsze ten sam :P he he he a perfumy to mam swoje ulubione i w sumie chyba 3 lata nie mogę zużyć flakonika :***********

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...