piątek, 3 lipca 2015

Moja metryczka wymiankowa

Fajny pomysł miała Ewa - hubka38 - link - na zorganizowanie miejsca, w którym będą zebrane tylko informacje na temat naszych preferencji jeśli chodzi o wymianki. A że często się wymieniam to też dołączam parę słów o sobie :)
1. Nick/imię
Jestem Akrimeks, na imię mam Mirka :)
2.Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
 Najchętniej przygarnęłabym przedmioty w technikach, których sama nie potrafię, a także przedmioty tzw. "pożyteczne" - użytkowe, bo lubię też praktyczne prezenty.
Podziwiam przede wszystkim frywolitkę, technikę pergaminową i papierową wiklinę - marzę o wiklinowym statku, rowerku, samochodzie, wiatraku i latarnimorskiej :D Bardzo podoba mi się także beading i sutasz.
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
 W swoich pracach wykorzystuję bardzo różne techniki - scrapbooking, quilling, iris folding, haft krzyżykowy, matematyczny, szycie, szydełko, decoupage, robię też biżuterię - głównie kolczyki i inne rękodzieło np. wianki. Najlepiej wychodzi mi moim zdaniem haft matematyczny, krzyżykowy, szydełko i scrapbooking :)
4. Trzy ulubione kolory to…..
Trzy ulubione kolory to fioletowy, niebieski i zielony, ale wszystko zależy co to ma być i do czego :) Także lubię prawie wszystkie kolory, z wyjątkiem...
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
 ....z wyjątkiem różowego - nie bardzo za nim przepadam, chociaż czasem zdarzają mi się prace w tym kolorze i czasem w czyichś pracach też mi się coś spodoba, ale raczej rzadko :)
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
 Przydasie bardzo lubię dostawać i to  przeróżne - jestem typem zbieracza :D Także uszczęśliwią mnie wstążeczki, koronki, tasiemki i muliny, kordonki, tkaniny i papiery do scrapbookingu też :D Przydadzą mi się też scrapki, bo nie mam wykrojnika tylko same dziurkacze ozdobne, nie pogardzę paseczkami do quillingu, drewienkami i innymi przedmiotami do zdobienia decoupage.
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Raczej biżuterię noszę okazjonalnie, ale jak już to cały komplet - kolczyki, naszyjnik lub wisiorek i bransoletki. najbardziej chciałabym dostać tworki w technice sutaszu i beadingu, bo tego sobie sama nie zrobię, bo nie umiem...
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
 Motyw morski mam w łazience i bardzo go lubię, a poza tym to praktycznie każdy kwiatowy motyw lubię, a także folk, no i kocham tygrysy :) Jeśli chodzi o pozostałe pomieszczenia w domu to w kuchni króluje żółty, w salonie beżowo-brązowy, w sypialni fiolet, a u chłopaków w pokoju zielony :)
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Piję i kawę dobrą, i rozpuszczalną i herbatki też - także smakowe. A jak nie ja to spija mi mój Mężuś :D
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
 Słodyczy to mi nie wolno, bo jestem na diecie. Ale najbardziej to lubię zwykłą mleczną czekoladę.
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
 Książki traktuję jak bóstwa - z nabożeństwem :D Więc jak najbardziej mogłyby być w paczce wymiankowej. Lubię poradniki dotyczące rękodzieła albo ogrodu czy urządzania wnętrz, a czytam najchętniej fantastykę.
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
 Kosmetyków nie potrzebuję, bo używam tylko podstawowych - typu mydło, szampon czy dezodorant :D A pozostałe kremy czy inne cuda mam sprawdzone swoje i ich używam.
13. Chciałam jeszcze dodać...
 że zawsze jestem chętna na wymiankę, bo to uwielbiam :)
14. Urodziny mam... imieniny...
Urodziny 24 listopada, a imieniny 26 lipca :)

5 komentarzy:

  1. O fajnie że dołaczyłaś do wielkiej bazy jaka tworzy Ewa. I super było poczytac co nieco o Tobie i Twoich upodobaniach, W wielu się zgadzamy :-)
    Miłego weekendu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł z tymi metryczkami, szkoda że dopiero teraz przeczytałam. Takie informacje były by bardzo przydatne jak przygotowywałam paczuszkę dla Ciebie. A tak pozostaje mieć nadzieję że jednak mimo wszystko przypadnie Ci do gustu. Niebawem powinna dojść - dzisiaj wysłana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta metryczka i na pewno będzie przydatna przy wymiankach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na te metryczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie! Znowu mamy tak samo :* Kochana Ty chyba naprawdę jesteś moją Siostrą :* Kosmetyki! No ja to się zawsze śmieję z Moimci, że pod względem kosmetyków to jestem tania w utrzymaniu :P Nawet tusz do rzęs to kupuję raz w roku na Dzień Kobiet! I zawsze ten sam :P he he he a perfumy to mam swoje ulubione i w sumie chyba 3 lata nie mogę zużyć flakonika :***********

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...