środa, 9 grudnia 2015

Kram z włóczkami nr 4/2015

W zeszłym tygodniu dostałam nowe czasopismo od kokardka.pl - Kram z włóczkami.
Przyznam się, że pierwsze słyszę o tej gazetce, a czy Wy o niej słyszałyście albo widziałyście gdzieś na półkach sklepowych? To jest dodatek specjalny z serii Kramu z robótkami, który pewnie większości jest znany, bo ta gazeta jest z nami od dawna :)
Kram z włóczkami nie jest drogi, bo kosztuje tylko 8,90 zł, a zawiera całe mnóstwo rzeczy do wykonania na drutach i szydełku. No - w tym akurat numerze to głównie na drutach, bo na szydełko jest tylko czapka i otulacz oraz parę dodatków do czapek :)
Ja nie jestem drutowa, ale szydełko jak najbardziej umiem obsługiwać :) Więc mnie zainteresowała właśnie ta szydełkowa czapka i otulacz - wzór jest piękny i napewno będzie mi cieplej w tej czapce niż w mojej ażurkowej, którą zrobiłam na szydełku w zeszłym roku, dlatego chciałabym ją dla siebie wykonać i oczywiście efektami pochwalę się Wam jak skończę :)
Pod każdym zdjęciem modelu są pokazane włóczki z których zostały wykonane rzeczy oraz jest prosty graficzny symbol czy dana rzecz jest na druty czy na szydełko. A jaka ciekawostka przy "mojej" czapce i otulaczu - zostały wykonane z włóczki z odblaskowymi nitkami, więc po zmroku będzie się widocznym :) Fantastyczne! Nawet nie wiedziałam, że są takie bajeranckie włóczki :D
Czasopismo jest tak skonstruowane, że najpierw możemy sobie obejrzeć zdjęcia modeli zawartych w gazecie, a później zaczyna się część z opisami do wykonania. Przy czym najpierw mamy tabelę rozmiarów i kilka ważnych informacji potrzebnych do robótek. Dobrze, że przy każdym opisie znajduje się też zdjęcie opisywanego modelu, bo widziałam już gazety, przy których tego nie było i wtedy trzeba wertować i szukać który to wzór jest opisany, także to jest duży plus :)
A na samym końcu mamy zaprezentowane włóczki, które są do nabycia w kokardce - są też zbliżenia tych niteczek, co jest świetne, bo daje lepszy pogląd jaka jest i do czego może nam się nadać dana włóczka. No i są ceny przy każdym produkcie, co osobiście bardzo lubię, bo lubię wiedzieć co za ile :) W sklepach stacjonarnych czy na straganach też wolę kiedy cena jest przy każdym towarze.
I jeszcze jedno chciałam napisać odnośnie wzorów zawartych w gazetce - jak podoba nam się któryś model i chcemy zakupić włóczki na kokardka.pl, to jest tam strona ze wszystkimi modelami => link, a każdy z nich ma przelicznik ile potrzebujemy włóczek do danego wzoru i kolor też możemy wybrać jaki chcemy i od razu podlicza nam ile to będzie kosztować - bardzo fajna sprawa :)
Także polecam Wam z czystym sumieniem tą nowość wydawniczą dla rękodzielniczek :) Jedyne moje zastrzeżenie to mała ilość wzorów na szydełko, ale dla dziewczyn robiących na drutach to kopalnia wzorów po prostu :) To do napisania :)

5 komentarzy:

  1. Czasem widze ta gazetke w salonikach prasowych , ale szczerze powiem w rękach jej nie miałam . Robiłam kiedys dość sporo na drutach , ale juz bardzo dawno w tej technice nic dziergałam . Mam jeszcze dość spory zapas gazetek ze starych czasów więc póki co dla mnie nieprzydatna. Ale dziewczyny drutowe na pewno skorzystaja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: fabulous magazine. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pognałam na tę stronę, do której umieściłaś link i muszę napisać, że bardzo fajne to rozwiązanie! Gazeta świetna a o odblaskowej włóczce to jeszcze nie słyszałam :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Ani drutowa, ani szydełkowa nie jestem, więc nie zwróciłam uwagi na tę gazetkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbym umiała dziergać na drutach, to z chęcią bym zakupiła taką gazetkę. Wygląda fajnie. No ale nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...