czwartek, 17 grudnia 2015

Materiałowe stroiki choinkowe

W zeszłym roku robiłam choineczki na stożkach z papieru, a w tym roku mam w planach choinki szyciowe - już jedna jest gotowa do pokazania:



 I jak Wam się podoba ? W kolejnym poście będzie ich więcej :D Bo już są gotowe, tylko zdjęcia muszę zrobić :)
A ja już się prawie wyrobiłam z moim planem "do zrobienia" - choinki zrobione, karteczki wysłane, więc niektóre z Was mogą spodziewać się listonosza :D No i porządki się pomału kończą robić - jeszcze okna na werandzie i uprzątnięcie potwórczego bałaganu :) Jestem z siebie dumna :D

12 komentarzy:

  1. Świetna ta szyciowa choineczka. Znowu cos innego , znowu do zapamiętanie i do zrobienia na kiedyś :-).
    Fajnie że już się uporałaś z porządkami na Święta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna:)I to w kawowym kolorze:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna choinka, przypomina mi trochę moje choinki-przytulinki, które kiedyś uszyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :) Kochana jakie Ty masz świetne pomysły! A jak ją pięknie dopieściłaś detalami :) Baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne choinki wyszły :)
    Na pewno są nie tuzinkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna choineczka :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed chwilka wróciłam z kiermaszu świątecznego i takie choineczki tam wypatrzyłam i "obmacałam" są śliczne i do tego "milutkie". Pozdrawiam przedświatecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda! :D
    o rany, ja też muszę umyć okna... nienawidzę tego ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...