środa, 2 grudnia 2015

Szydełkowo, czyli wymianka z Gio :)

Gio tworzy przecudne karteczki i uwielbiam jej dzieła :) Oferuje też u siebie na blogu scrapki na sprzedaż - albo na wymiankę jak widać na moim przykładzie :)
Już dawno chciałam się z nią wymienić, ale zawsze miałam inne rzeczy na głowie, a jak wreszcie znalazłam chwilkę to Asi zepsuła się maszynka do wycinania...
No ale jakoś wreszcie ta wymianka doszła do skutku :)
Ja zrobiłam dla Gio mnóstwo małych szydełkowych kwiatów i śniegu :)



 A dostałam scrapki wedle zamówienia oraz śliczny świąteczny tag:

To teraz nie pozostaje mi nic innego jak brać się karteczki :)

10 komentarzy:

  1. Fantastyczne upominki, ale powiem Ci, że te gwiazdeczki to masz cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyminka , Jak ja lubie takie scrapki paierowe Sa super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie,gwiazdeczki bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te Twoje kwiatuszki i śnieżynki :) Wymianka, jak sądzę, udana :) Buziaki **

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty sobie przygotowałyscie. Ale Twoje śnieżynki są rewelacyjne! No po prostu się zakochałam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje śnieżynki są takie misterne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje szydełkowe śnieżynki sa tak cudne, że aż szczęka mi opadła :0

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę jetem pod wrażeniem tych szydełkowych śnieżynek.Są tak perfekcyjne i delikatne,że aż miło popatrzeć.Brawo;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. no to teraz bierzesz się za kartki! ;-D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...