wtorek, 22 grudnia 2015

Z braku zimy..

No i z tego, że chciałam pobawić się pastą śniegową domowej produkcji :) A poza tym bardzo mi się podobają miniaturki i małe domeczki, no i zachomikowałam znalezisko, które mój Mężuś wyrzucił :D
Miałam na stanie prawie rok małe domeczki, które wydrukowałam sobie na drukarce, bo jak już wspomniałam - uwielbiam :) I posklejałam, a prowizorycznie przyczepiłam je do ścianki w styczniu tego roku, przy okazji sesji Abbey => link
Wreszcie doczekały się wykorzystania zgodnego z ich przeznaczeniem :) I nie zajęło mi to całego roku :D A oto efekty mojej zabawy - UWAGA - dużo zdjęć :D

 A to właśnie rzeczony śmieć - Mężusiowi zastygła we wiaderku gładź szpachlowa, a ja jak ją zobaczyłam, to od razu miałam przed oczami krajobraz :)

 W tle widać doniczkę - taką jak często są chryzantemy, no i ten mój krajobraz ma podobną średnicę, bo chyba był z wiaderka 5 l.

 A bałwanka pożyczył Starszak :D
 I moje paluchy dla lepszego zobrazowania wielkości :D

 Uwielbiam tą scenerię - mogłoby tak na żywo być chociaż na Święta...






Aha i przepis na pastę śniegową - znaleziony na blogu tutaj => link

1,5 szkl. kaszy manny
1,5 szkl. wikolu
1 szkl. farby

Ja dałam mniejsze ilości, bo raz że nie potrzebowałam takiej ilości, a dwa szkoda mi było szklankę brudzić :D Więc użyłam pojemniczka od jajek-jogurtów z biedronki :) Starałam się tylko zachować proporcje i nawet w pojemniczku przechowałam ze dwa dni, bo najpierw powstała bombka - był dobrze zakręcony - taki po kremie, a dodatkowo zawinęłam go w foliówkę. Wprawdzie po tych dwu czy trzech dniach zrobił się taki bardziej glutowaty, ale dało się jeszcze smarować po mojej makiecie :) Mam tylko jedną uwagę - trochę mi się rozmyły kolory na dachach domków, ale nie jest brzydko, więc tak zostanie, no i brzegi dachów się poodginały do góry, ale nie ma tragedii :) Ja jestem zachwycona moimi zimowymi pejzażami :)

Wiem, że już trochę przydługi post mi wyszedł, ale raczej nie planuję więcej wpisów przed Świętami, bo muszę się spakować - jedziemy w tym roku do moich Rodziców, dlatego chciałam Wam życzyć wesołych i spokojnych Świąt oraz dużo zdrówka, bo ja znów mam anginę, więc niech się Was bakterie i wirusy w Nowym Roku nie imają :D Hoł hoł hoł :D

I dziękuję za niezwykle sympatyczne komentarze pod moimi pijanymi choinkami - właśnie takie krzywuski miały być :) Bardzo się cieszę, że się Wam podobają, a najważniejsze, że obdarowane osoby są zadowolone :)

13 komentarzy:

  1. Heheh nam to się wszystko przyda , nawet taka zaschnieta gładź :-) Świetnie ją wykorzystałaś. Zimowy krajobraz wyszedł świetnie , bombka tez fajna , chciałam sobie taka zrobic w tym roku ale niestety brakło czasu i domków :-)
    Pozdrawiam i życzę radosnych , zdrowych i spokojnych Świat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirko pięknie dziękuje za karteczkę z życzeniami , sprawiłaś mi ogromna radość.:-)

      Usuń
  2. Za śniegiem nie tęsknię, ale Twoje zimowe pejzaże są piękne. Zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plener zimowy - marzenie! Wyszło superowo!
    Również życzę Tobie i Twoim Bliskim zdrowia i Wesołych Świąt! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Bardzo mi się podobają tego typu bombki, ale nie mam odwagi, żeby sama takie zrobić :)
    a pomysł z wykorzystaniem zastygniętej gładzi szpachlowej miałaś NIESAMOWITY! To się nazywa właśnie artystyczna dusza - zrobić coś z niczego :)

    zdrówka Wam życzę kochani i również cudownych, radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe widoczki ,też lubię tę pastę śniegową ,ale jakoś w tym roku mało co robiłam świątecznego.Zachciało mi się karteczkować ,to nie było czasu na inne eksperymenty .
    Kochana życzę radosnych i spokojnych świąt ,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6.             „„-“-“
    ¯“-      „„_„~”„“-„
           ¯“-„„~”      „~”     █
          „„-“           „~”   ███
                „„-“-“           █
                              ▓▓▓
    RADOSNYCH              ▓▓▓
     ŚWIĄT                 ▓▓▓▓
      BOŻEGO              ▓▓▓▓
       NARODZENIA        ▓▓▓▓
    ¯“-„                     ▓▓▓▓▓
             ¯“-„„            ▓▓▓▓▓▓
         /\         „„--““   ▓▓▓▓▓▓▓
        /!\     „-“-“       ▓▓▓▓▓▓▓▓
      <*-*>             ▓▓▓___▓▓▓
     <-*-*->▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
    < *-*-*- ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒ [] ▒▒▒|
    *-*-*- ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒ [][][] ▒▒|
    -*-*-▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒ [] ▒▒▒|
    *-*▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
    - ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
     | ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒|
     |▒▒:[]:[]:▒▒:[]:[]:▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒:[]:[]:▒▒:[]:[]:▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒:[]:[]:▒▒:[]:[]:▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▃▅▅▃▒|

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne - wesołych i spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zimowe krajobrazy u Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego Kochana! Bombki są przecudne! Ale ten karajobraz zimowy "z wiaderka" mnie powalił! Rewelacja! Gdyby tak przyszła taka zima do nas .....

    OdpowiedzUsuń
  10. OOO wow! ale super, świetnie Ci to wszystko wyszło, chylę czoła dla twoich zdolności :)
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne bombki i pejzaż zimowy :-))) Wspaniale poradziłąś sobie ze stworzeniem zimowego klimatu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim - zdrowia. Niech Cibie także w Nowym Roku wszelkie wirusy omijają szerokim łukiem.
    Pięknie ośnieżone domeczki - chociaż u Ciebie można zobaczyć zimowe krajobrazy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...