poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Jollina balerina, moxie teenz, barbie fashionistas, bratzillaz, monster high i inne

To są te właśnie lale, bo nabyłam jakiś czas temu Jolinę - myślałam, że ona jest wielkości bfc ink czy Natalii, ale jest mniejsza - prawie jak moxie teenz tylko masywniejsza. Umieściłam też obok nich bratzillaz i barbie fashionistas - więc od lewej stoją Moxie Teenz, Jollina Ballerina, Bratzillaz, Barbie Fashionistas:
 A tutaj mamy od lewej:
klon monster high Dark Queen (nie polecam tych lalek, bo są strasznie kruche, a dłonie się nie obracają - chyba lepiej wykonane są klony od Nossa Dance, ale nie mam żadnego żeby sprawdzić)

składak monster high - tu jest pszczoła na ciele od zestawu wampira i potwora morskiego (które też posiadam :) z tego pierwszego zdjęcia mam wszystko, a od pszczoły nie mam niestety okularów i skrzydeł, no i mam 2 lewe nogi :D
zdjęcie stąd

zdjęcie stąd

klon bratzillaz - w miarę może być - więcej można przeczytać o niej u dollbbiego, ja osobiście uważam ją za w miarę fajnego klona - napewno lepszego niż ten monster high opisany pokrótce wyżej...

no i prawdziwa Monster High - Frankie czarno-biała (z tym, że moja ma pokolorowaną bliznę na buzi przez poprzednią właścicielkę, ale zostawiłam jak jest, bo mi się to nawet podoba :)
W planach mam też jeszcze golaskowe sesje, ale obecnie jestem zajęta innym projektem, który się też niebawem pojawi :D Także zapraszam do odwiedzania  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...