sobota, 1 sierpnia 2015

Co zrobić ze starymi dżinsami?

Ja wprawdzie wykorzystałam same kieszenie :D I pół nogawki :) Ale pozostałe elementy dżinsów też się kiedyś do czegoś przydadzą :)
 Będzie też potrzebna deseczka - mi została po umeblowaniu - nigdzie półki nie brakuje a deska jest :D Cud! :D No to ją sobie przywłaszczyłam do celów własnych :) No i potrzebujemy też takie wkręciki z "oczkami"- moje pochodzą z demontażu drewnianych kółek do firan- bo miałam za dużo na karniszu :)
 Jeszcze tylko trochę kleju na gorąco i organizer do powieszenia na ścianie gotowy :)
A tu już z paroma akcesoriami:
No i dzisiaj to na tyle, bo jestem "stośtana" - pan nam przywiózł 3 regały z likwidowanego sklepu i cały dzień układam i przekładam książki i inne różności, a końca nadal nie widać... Jeszcze chyba ze trzy dni będę ogarniać ten bajzel, ale warto było, bo i w pracowni wreszcie trochę ogarnę :) Więc może jak skończę to Wam pokażę, bo niektórzy chcieli zobaczyć jak wygląda u mnie porządek :D
Pozdrawiam Was serdecznie :)

20 komentarzy:

  1. fajny organizer, tez muszę sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko jak chcesz to Ci oddam mój, bo ja teraz miałam przemeblowanie w pracowni i nie mam go gdzie powiesić :D

      Usuń
  2. Świetna robota!, inspirująco :)
    Uwielbiam takie innowacyjne/ nowe zastosowanie, zadawałoby się niepotrzebnych już rzeczy >^.^<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale sam pomysł nie jest mój - widziałam gdzieś podobny - chyba na zszywce i musiałam zrobić swój :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. PS. Nominowałam Cię do Liebster Award, po więcej szczegółów zapraszam tutaj: http://greenfrog93.blogspot.com/2015/08/liebster-award.html :)

      Usuń
  4. No proszę w domu rękodzielniczki nic się nie zmarnuję i nadprogramową deske można zagospodarować . Fajny organizer sobie zmajstrowałaś.
    To ogarniej się i układaj
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię dżinsowe przeróbki,a ten organizer wyszedł świetnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. za mną chodzi torba - nawet już nabyłam
    jeansową miniówę a szeroki tęczowy pas
    mam już od pewnego czasu do innych mych
    projektów, więc torba to tylko kwestia czasu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja torbę już kiedyś uszyłam, ale mi wyszła brzydka, że nawet jej ani jednego zdjęcia ni zrobiłam :D ale zrecyklingowałam ją ponownie, bo mi brakło kieszeni - z jednych dżinsów to za mało :)

      Usuń
  7. Pomysł świetny i bardzo przydatny :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sam pomysł nie jest mój, ale wykonanie i wykombinowanie jak to zrobić już tak :)

      Usuń
  8. Bardzo jestem ciekawa, jak będzie wyglądała pracownia :)))
    Co do organizera - jest super!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. No nieźe, na to bym nie wpadła, miałas świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wpadłabym chyba na coś takiego :) Ekstra pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, jesteś genialna!!! Rewelacja po prostu! Bombowy przybornik :D Oby jak najwięcej takich pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki dziewczyny :) pomysłów szukam często na necie - głównie na zszywce :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...