niedziela, 23 sierpnia 2015

Poduszkowe traktory :)

Uszyłam kolejne poduchy dla maluchów - tym razem dla dwóch synów mojej zdolnej Kuzynki, która przy okazji wizyty u mnie przywiozła mi zrobioną przez siebie latanię morską - pisałam o tym tutaj.
Tak się prezentują traktorki:




 A wianuszek w szarościach zrobiłam dla Kuzynki, bo pomalowali sobie salon na szaro, więc będzie pasować :)

Prezenty doręczyłam jak byłam u Rodziców - codziennie gdzieś byliśmy z chłopakami - a to u mojej Babci, a to u Dziadka, u Kuzynki, u Cioci i nawet basen zaliczyliśmy, więc się działo -dlatego jestem zmęczona tymi wakacjami :) Ale jest jeden plus - chyba zadziałała zmiana klimatu, bo Maluch zaczął przesypiać nocki - je "kolację" około 19-20 i zaś dopiero nad ranem między 4 a 6. Ale pojękuje we śnie, więc i tak muszę wstawać żeby mu podać smoczek i nynusię. Kwiatki które przywiozłam od Dziadka już posadzone, więc mogę jutro z rana jechać z chłopakami do drugiej Babci :) Ale tam to już wcale nie będę miała dostępu do neta, więc do zobaczenia za tydzień :)

10 komentarzy:

  1. Masz świetne pomysły :) wianek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I really like your creation. It is very original. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tymi traktorami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty - rodzina na pewno ucieszona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne traktorki. Jak mały tylko pojękuje, a nie płacze, to smoczkiem bym go nie zatykała, ale to jest moje zdanie, zdanie cioci chłopaka, który smoczka w ogóle do ust brać nie chciał, to i nie dostawał. Co to jest nynusia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Traktory super :)
    Wianuszek cudowny , kolor śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Traktory wspaniałe! Wianuszek bardzo gustowny! Też bym chciała wiedzieć, co to ta "nynusia"?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalni pomysł z tymi poduchami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te traktorkowe podusie . Widze , że wakacja masz bardzo zajete i co tu ukrywać raczej męczące.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...