poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Wymianka wakacyjna

Zapisałam się na wymiankę u Ewy - link. Moją parą została Dolby - link do jej bloga
A teraz czas na to co było w paczuszkach - ja dostałam takie fajne pudełko:
Przyszło trochę wgniecione na brzegu, a w paczce dla Dolby - mimo, że bardzo dobrze zabezpieczyłam, to obrazek/zawieszka się popsuł... Oni na tej poczcie chyba rzucają tymi paczkami...
 A oto zawartość pudełka - poza słodkościami, bo musiały iść do lodówki się schłodzić :) Ale były same pyszności - słynne toruńskie pierniczki - mniam! Muszę zostawić sobie na dzień słodki :D
No a poza tym rameczka, kartka, przydasie i "kot w worku" :D
 ...czyli podkładki, herbatki i peeling :) Dziękuję Ci bardzo Aniu z wymiankę :)
Teraz kolej na moją paczuszkę dla Dolby:
  Podarki miały być związane z miejscem, gdzie będziemy spędzać wakacje, a że ja z chłopakami jestem na wsi, to wszystko jest w takim właśnie sielskim klimacie :) Do zrobienia tej karteczki zainspirowała mnie seria zrobiona przez Dorotę co ma kota - link
Woreczek własnoręcznie uszyty, wyhaftowany i zapełniony zerwaną w ogrodzie meliską :)

Zawieszka z praniem - pomysł podglądnięty u Gizrapki - link - no tak mi się jej okienka spodobały, że po prostu MUSIAŁAM takie zrobić :D I to jest pierwsze z kilku, bo zamierzam jeszcze jakieś poczynić jak się wyrobię :)

 Ramka na zdjęcie:
 I "kot w worku" :)
 Kot naprawdę był w worku -  a nawet dwa kotki i to czarne - kolczyki :D A wakacyjny gadżet to breloczek zdekupażowany w słoneczniki :)
 Oh jak ja lubię wymianki :) Jeszcze mam do podsumowania wymiankę herbacianą, kartkę podróżną z cytatem i moją letnią, ale to po kolei i po trochu, bo jestem u Rodziców i mam czas na kompa tylko na chwilę wieczorem jak chłopcy idą spać :) Dzisiaj zasnęli szybko, bo byliśmy na basenie i się wymęczyli :) Muszę ich częściej na basen zabierać, bo mam wtedy wieczorem spokój :D Zobaczymy czy nie wstaną jutro rano zbyt wcześnie :) Pozdrawiam wakacyjnie :)

8 komentarzy:

  1. Ale fajne prezenciki sobie zrobiłyście. Ja z moją parą dopiero dziś wysyłałyśmy sobie paczuszki, więc czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ostatnio strasznie podobają prezenty typu ziółka z ogródka :D Twoja paczuszka faktycznie utrzymana w sielskim klimacie - super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękne rzeczy i wcale nie drobiazgi! Wakacje i lato to wspaniały okres!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prezenty zrobiłyście, podoba mi się zawieszka z praniem, kartka z makiem i kolczyki z kotami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajną wymiankę sobie urządziłyście :-) Ja też zawsze mam duszę na ramieniu, jak wysyłam pocztą paczkę...
    Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i bardzo pomysłowe podarki:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty przygotowałyście :) Zawieszka z praniem na prawdę rewelacyjna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rozwieszanie prania może być takie kreatywne :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...