środa, 12 sierpnia 2015

Ekspozytor na bransoletki

Zrobiłam go sobie sama, bo moje bransoletki poniewierały się w szkatułce i zawsze musiałam wszystko przerzucać, żeby znaleźć tą, której akurat potrzebuję. A poza tym zajmowały dużo miejsca- szczególnie te "sztywne".
A teraz mają gdzie wisieć :) Zainspirowałam się ekspozytorem, który widziałam u Ani z Płonących Motyli - link

Tylko mi był potrzebny większy, bo mam sporo bransoletek :) więc zrobiłam dwupiętrowy :)
A jak tam Wasze paczuszki dziewczęta z mojej letniej wymianki? Z morza nie mam jeszcze 3 zdjęć, a z gór jednej :) 
Ja się ogarniam w domu przed wyjazdem -muszę posprzątać, co robię na raty przez te upały... pranie zaliczone i częściowo pakowanie. No i przygotowuję sobie posty, żeby nie było tu pusto przez najbliższe 2 tygodnie :) Jeszcze muszę jabłka pozbierać, bo wczoraj znów była meganawałnica i nam papierówkę wyrwało z korzeniami - dobrze, że tym razem dach na wiacie został na swoim miejscu.
Pokażę Wam kilka fotek z poprzedniego armagedonu i skutki wczorajszego:


I nasze biedne drzewko:


12 komentarzy:

  1. Łooo rany, to widzę u Was mega intensywne są te wiatry! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł a u nas zero deszczu

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, ale u Ciebie się tam działo, współczuję. A u nas potworne upały, powietrze stoi w miejscu i nie ma czym oddychać...
    A ekspozytor na bransoletki wyszedł Ci świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekspozytor świetny!!
    ale pogody nie zazdroszczę choć trochę deszczu by sie przydało
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ekspozytor. Udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  6. o! nieżle zawiało!
    a juz miałam się powyzłośliwiać (;-D) jak to się od razu "dwóch pięter " zachciało.. ale widzę, że wiatr ci się wystarczająco powyzłośliwiał... :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się u Was działo! Niesamowicie to wygląda na zdjęciach! Szkoda jabłonki i dachu...znowu naprawa... Ekspozytor pomysłowy! Jesteś wielka! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym stojaczkiem :) A pogoda ostatnio szaleje, aż strach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka szkoda drzewa i owoców. Stojaczek wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda drzewa :( Musiałaś długo je pielęgnować by wyrosło takie ładne :(
    Ekspozytor świetny wygląda jak sklepowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wowowowwwwww nie żle tam u Ciebie dmucha ;p
    A bransoletkownik jest czadowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. obraz nędzy i rozpaczy - współczuję...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...