sobota, 22 sierpnia 2015

Wymianka herbaciana

Fąfę ogłosiła u siebie na blogu wymiankę herbacianą - link - i jeszcze przed wyjazdem ją zdążyłam ogarnąć :) Moją parą była Krysia znana jako CreaDiva - link do jej bloga.
A oto co od niej dostałam - kubeczek, duuuużo herbatek - w tym jedna rozwijający się kwiat, 4 serwetki, karteczka i przydasie:

 A to ja wysłałam do Krysi:
 Kolczyki:
 Karteczka, która powiem nieskromnie - bardzo mi się podoba :)
 Filiżanka ze spodkiem:
Herbaciana poduszka :) Z cytrynką :)


 Dziękuję za wymiankę Krysiu :)
A ja dzisiaj jestem już u siebie w domku, ale tylko na dwie nocki, bo muszę posadzić kwiatki przywiezione od Dziadka, a w poniedziałek jadę z chłopakami do Teściowej na tydzień i wreszcie się te męczące wakacje skończą :D Męczę się, bo muszę tych dwóch urwisów ogarniać sama, a tak zawsze mogę w domu liczyć na Mężusia. Wczoraj stuknęło nam 5 lat małżeństwa, ale jakoś specjalnie tego faktu nie obchodziliśmy - no z czego się tu cieszyć - że męczymy się już razem tyle lat? :D W sumie to razem jesteśmy dłużej, bo już 9 lat - ale to szybko zleciało... Idę spać - dzisiaj wreszcie z Mężem po tygodniu rozłąki :D :D :D

10 komentarzy:

  1. Ja również, jeszcze raz, dziękuję za przemiłą wymiankę :-) Herbaciana poduszka od ciebie to hit w naszym domu. Dwa urwisy do ogarnięcia- doskonale wiem, o czym mówisz! Ja niedługo wracam do pracy żeby od nich trochę odpocząć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kochana to wszystkiego dobrego na dalsze lata Wam życzę!
    Ja w każdą rocznicę ślubu pytam rano męża: To co rozwód? Czy męczymy się dalej? :) Na co mąż z uśmiechem mi odpowiada: "A jeszcze się z Tobą trochę pomęczę". W tym roku stuknie nam 13 lat, ciekawe jaka wa tym roku będzie odpowiedź he he.
    Ale do rzeczy, bo chciałam pochwalić Waszą wymiankę, bo fajne prezenty sobie zrobiłyście, kartka super, a ta poduszka filiżanka, to dopiero ekstra :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę Wam Wszystkiego Najlepszego! Samych szczęśliwych dni! Fajnie to napisałaś: wracam z wakacji, żeby odpocząć :)))
    Wymianka mnie powaliła! Szczególnie ta herbaciana poducha :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra herbata nie jest zła ;D
    ale ja zachwycam się DECHAMI ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: I really like the tea, it relaxs you. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, chyba tak bardzo z mężusiem się nie męczysz, skoro 9 lat razem jesteście. Wielu kolejnych rocznic Wam życzę. Wymianka bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta herbaciana poduszka - najlepsza :D
    najlepszego Wam życzę i... dalszej wytrwałości haha! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszeczka to coś wspaniałego! Pokaż zdjęcie kwiatowej herbaty jak ją zaparzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się , że wymiaka sie udała. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wymiankowe szaleństwo :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...