piątek, 9 sierpnia 2013

Jak zrobić krzesło i kosz pełen róż?

Zrobiłam maleńki giftset na 75 urodziny dla mojej najkochańszej Babci :)
Tak wyglądał pusty - jakość zdjęć jest kiepska, bo było brzydko, a mój aparat jest bardzo słaby (ma już z 7 lat - i chyba czas na nowy :)
 Tutaj krzesełko zrobione z kartonu, papieru i wykałaczek :) Zrobiłam papierowe rurki, pomoczyłam i zostawiłam do wyschnięcia na okrągłych przedmiotach. Klejone pistoletem na ciepło i pomalowane farbą akrylową czarną.

I zrobiłam też kosz oraz róże.
  Kosz zrobiłam sama - z rafii kupionej w kwiaciarni i grubej dratwy. Docięłam nitki i posmarowałam klejem Magic, doczepiłam/położyłam je żeby nabrały kształtu na jajku niespodziance (bo tych ci u nas dostatek :), a później jak wyschło przeplatałam rafię, ale nie jestem do końca zadowolona z efektu. Niestety musi tak zostać, bo nie mam już czasu przed Babci urodzinami. Spróbuję troszkę inaczej następnym razem :)
Róże też oczywiście robiłam sama i uważam że są cudne :)
Wycięłam dziurkaczem ozdobnym kwiatki - po 2 szt. na jedną różę, nawlekłam jeden kwiatek na szpilkę z czerwonym łebkiem, dałam trochę kleju Magic, żeby się nie rozklejało kiedy formowałam palcami porządany kształt środka kwiatu.
Później nawlekłam drugi i tak samo formowałam z odrobiną kleju na płatkach w środku.
Następnie wycięłam po 2 szt. gałązek, też dziurkaczem ozdobnym, który jest normalnie gałązką ostrokrzewu :) Każdy listek zginałam na szpilce, żeby wyglądał bardziej jak różany niż ostrokrzewu :D I poprzyklejałam Magikiem do szpilek z różami.
 Napis wydrukowałam i pomalowałam złotym lakierem do paznokci :) Też przykleiłam na szpilkę i wycięłam kawałek pianki, włożyłam do koszyczka i najpierw powbijałam róże (oczywiście jak już wysechł klej) i później napis.

 Zrobiłam obraz - wykorzystałam lusterko z zestawu miniaturowego kupionego swego czasu w Netto. Wydrukowałam moje zdjęcie z Babcią, docięłam z plastikowego przezroczystego pudełka "szybkę" i przykleiłam wszystko do ramki.
 Laleczkę porcelanową kupiłam za 1,50 zł w chińczyku, wydrukowałam mini kartkę z mini życzeniami :) No i wszystko poprzyklejałam klejem na gorąco do pokoiku :)

9 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszedł kosz z różami - i całość bardzo pomysłowa i oryginalna. Babcia będzie zachwycona i będzie się wyróżniał spośród zwykłych kartek :).

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki - mam nadzieję że się jej spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne jest to wszystko! Najdroższe kupne prezenty przy tym odpadają w przedbiegach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow that was unusual. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my
    comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that over again.

    Anyway, just wanted to say excellent blog!

    Have a look at my weblog; un46f8000

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm rеally enϳoуing the design and layout of
    youг sitе. It's a νеry еаsy on the eyes whіch
    makes it much more enjoyable foг me tο come here and νisit more оften.
    Did yοu hire out a dеsigner to crеate your
    theme? Outѕtanding woгk!

    Also vіsit my ωeb page http://hostgatorcoupon2013s.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I ωaѕ νery happy to disсoveг this sitе.
    Ι wantеԁ to thanκ you for yоur time foг thіs wonderful read!!
    І definitely liked every part of it and i also
    havе you bоok-mаrked to look at neω
    things in youг web site.

    My ωеbѕіte :: Wizard 101 Cheats 2013

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm very happy to discover this site. I wanted to thank you for your time due to this fantastic read!!
    I definitely liked every part of it and i
    also have you saved as a favorite to see new things in your web site.


    my blog post un46f8000

    OdpowiedzUsuń
  8. thanks for visiting my blog :) i'm doing everything by myself - also theme :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...