niedziela, 25 sierpnia 2013

Śpiąca królewna - Aurora

Ponieważ już w piątek odbieramy nasz dom, a później czeka nas przeprowadzka i remonty, remonty, remonty... Dlatego nie mam czasu ani możliwości spełnienia moich zaplanowanych już projektów i muszę posiłkowa się tym co mam, czyli sesjami lalek :)
Na pierwszy ogień pójdą księżniczki, ale tylko 3, bo reszta się jeszcze nie bardzo doczekała na swoją kolej i muszą być cierpliwe ;)
Oto moja wersja śpiącej królewny:
 Uszyłam jej spódniczkę, koszulę i gorset - zgodnie ze zdjęciami znalezionymi gdzieś w otchłani internetu - nie znam autorów:



Jeszcze tylko przy koszuli muszę dorobić kołnierzyk :)
 Włosy musiałam jej trochę skrócić, bo były w takim kołtunie, że nie udało się więcej uratować...
 Planuję ją dać na inne ciałko - albo Barbie Fashionistas albo Super Model od Simby - zobaczymy które się taniej trafi :D
 Tak wygląda koszula bez gorsetu (no i kołnierzyka, który czeka na doszycie):
 A tak w samym gorseciku:
No i jak uważacie - podobna:


3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba jej koszula - ma tyle detali:)No i super tło z tym studiem fotograficznym:)
    Życzę, by etap remontowo-przeprowadzkowy szybko minął:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :) a tło jest z jakiegoś pudełka od lalek :) akurat wtedy nie miałam nic innego pod ręką :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...