czwartek, 8 sierpnia 2013

Jak zrobić przybornik krawcowej?

Jak na razie mam tylko okularki, nożyczki, nici, igły i szpilki. Chciałabym zrobić też centymetr i drewniany niciarka (czy jak to się nazywa - takie otwierane pudełko na przybory krawieckie) oraz maszynę do szycia. Ale mam teraz tyle na głowie, że nie wiem kiedy uda mi się to zrealizować...
A teraz do rzeczy:
jedne okularki to zawieszka charms, tak jak nożyczki, których tu niestety nie za bardzo widać. Drugie okulary zrobiłam sama z drucika :)

Szpulki z nićmi to kawałki wykałaczek owinięte prawdziwymi nitkami :)

Igły też są z wykałaczek - z tych ostrych końców i namalowałam pisakiem oczka :)

A szpilki to kawałki drucika, a główki zrobiłam z kropelek lakierów do paznokci nanoszonych bezpośrednio na druciki.

Pudełeczko zrobiłam ze starej wizytówki, a w rogu przykleiłam kawałek gąbki od taboretu, żeby mieć w co wbić igły i szpilki.

Centymetr zamierzam zrobić z cieniutkiego paseczka żółtego papieru i namaluję na nim kreseczki. Co do niciarki i maszyny do szycia to chyba będę posiłkowała się trochę tutorialem z bloga miniaturowe domki i drugi post z tego bloga.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...