wtorek, 27 sierpnia 2013

Kopciuszek - Cinderella

Najpierw uszyłam suknię balową, a właściwie to tylko trochę przerobiłam taką którą kupiłam razem z innym kopciuszkiem (z którego powstał Dzwoneczek :) Suknia najpierw była całkiem bez rękawów, które ja doszyłam:




A później kupiłam lalkę z okropnymi włosami:

I namęczyłam się strasznie, żeby stworzyć fryzurę jaką sobie wymyśliłam:

 Ale udało się :D
Uszyłam dla niej też strój roboczy:

Wzorowałam się na zdjęciach z internetu - nie znam autora:



Muszę jeszcze zrobić buciki i uszyć inną suknię balową, bo dopiero teraz zauważyłam, że ona nie ma rękawów tylko rękawiczki xD
 W planie mam przesadzenie jej na ruchome ciałko.
I co podobna:


5 komentarzy:

  1. Extra!!!
    ...zwłaszcza fryzura mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną fryzurę jej zrobiłaś:) Wygląda lepiej od firmowych fryzur:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana stylizacja - fryzura i ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :) nad tą fryzurą siedziałam kilka godzin, bo te włosy pod spodem z tyłu miała obcięte i strasznie się namęczyłam żeby je ukryć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kopciuszek!
    Od razu widać czym się inspirowałaś i co to za lalka!
    Fryzurze też nic nie można zarzucić, jest bardzo profesjonalna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...