środa, 2 września 2015

Kartka podróżna z cytatem

W tej karteczkowej wymiance u Ewy - link - też wzięłam udział :)
Oto co ja wysłałam do Teresy - link do jej bloga:
 Drobiazgi związane z motywem:
  Moja karteczka:



 A w środku cytat dotyczący podróży:
Tereska -link do jej bloga - wysłała do mnie same cudowności - zobaczcie (zdjęcia pożyczone z bloga Teresy, bo mam remont i nie mogę zrobić zdjęć):


Chciałam Was jeszcze prosić moje kochane Czytelniczki o głosy w konkursie na Najbardziej Twórczo Zakręcony Blog organizowany przez Coricamo - tutaj link do blogów na które można głosować.
Żeby zagłosować nie trzeba się logować ani podawać maili - wystarczy tylko przy nazwie bloga - pamiętajcie - akrimdolls :D Więc wystarczy napisać co Wam się podoba u mnie, bo mam nadzieję że się podoba :) I nacisnąć "zagłosuj". W sumie można oddać 3 głosy. Ja do tego konkursu poszłam za Anią Iwańską - i to nie pierwsza zabawa do jakiej dołączyłam za Anią :) Nie liczę na wygraną, bo jest tam tak wiele fajnych blogów, że głowa mała :) Ale ucieszy mnie każdy Wasz głos, bo to znaczy, że to co robię ma sens :) Z góry dziękuję za Wasze głosy i pozdrawiam remontowo :)

3 komentarze:

  1. Fajnie , że jesteś w konkursie. Ja tam na wygrana tez nie liczę bo tam takie cuda, że szanse marne. Ale to nie chodzi przecież o wygraną . Życzę Ci powodzenia w głosowaniu Jak cos noego wynajdę to dam Ci znać :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Już na cb zagłosowałam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowane. Wymiankowe prezenty bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...