czwartek, 10 września 2015

Wymianka letnia GÓRY

Oto jaką paczuszkę w ramach mojej letniej wymianki przygotowałam dla Eluni - link

 Siatka na zakupy z motywem ogniska:
 Karteczka
 Breloczek z wodospadem z obu stron - ale się naszukałam takiej serwetki, na której byłoby coś z takim motywem...
 Baranka zrobiłam na szydełku:

 A tu pudełeczko - w środku okienko z widokiem:





 I bynajmniej nie jest to kurzołap - raczej sekretny schowek :)
Ja natomiast dostałam paczuszkę od dekupagekinii - zdjęcie znów pożyczone, bo wiecie - remont mam :)

9 komentarzy:

  1. Fajne prezenty - podziwiam własnie te góry , bo nie były łatwe w interpretacji ale widze , że poradziłyście sobie świetnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz ci dziękuję za te piękne prezenty,zwłaszcza torba zachwyca wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i ciekawy zestawik...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy przygotowałaś - zwłaszcza podoba mi się pudełko, jest prześliczne i bardzo pomysłowe :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sekretny schowek mnie pozytywnie zaskoczył! Ciekawe rozwiązanie i piękny wygląd!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne prezenty, to pudełko z okienkiem jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie paczuszki bardzo fajne, baranek milusi, a pudełko z widoczkiem bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta torba wygląda czadowo, w życiu bym nie wpadła, żeby umieścić na torbie motyw ogniska :D a baranek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...