środa, 9 września 2015

Wymianka letnia MORZE

Taką paczuszkę przygotowałam dla kgosi - link
 Karteczka:
 Notes ze statkiem:
 Wianek z latarnią morską:

 Zawieszka z rybami i innym podmorskim życiem :)





 Świeczka muszla i zawieszka, którą zdekupażowałam w muszelki:

A ja dostałam paczkę od Sarenki (zdjęcia też od niej pożyczone, bo u mnie na razie nadal bałagan poremontowy):

A u mnie jakby wszystkiego było mało to jeszcze chłopaki zasmarkane chodzą... Od niedzieli - tak jak się pogoda zepsuła. Najgorzej Maluch, bo mi dzisiaj w nocy prawie nie dał spać - nie może oddychać przez ten katar i wciąż się budzi... Masakra - a ja mam tyle roboty... Dobrze, że chociaż mam na kilka godzin spokój ze Starszakiem, bo zawożę go rano do przedszkola, no ale i tak mam mało czasu przez to, że Maluch za długo nie posypia. No nic - idę działać, bo za chwilę pewnie się obudzi :)

7 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...